Zillow Group, reinterpretarea afacerilor imobiliare

Zillow Group Inc. este proprietarul domeniului Zillow.com, cea mai mare platformă de imobiliare din SUA cu peste 110 milioane de locuințe de vânzare sau închiriere. De asemenea Grupul cumpără și vinde proprietăți prin intermediul Zillow Offers, ajutând clienții să se mute într-un proces mai rapid și cu mai puține bătăi de cap. Zillow Home Loans oferă pre-aprobări și finanțări ipotecare. Zillow Closing Services oferă suport în încheierea tranzacțiilor imobiliare oferă asistență printr-o rețea de încredere de profesionisti imobiliari. Trulia, StreetEasy și HotPads sunt alte mărci de consum parte a Zillow Group Inc.

Grupul a fost fondat în Decembrie 2004 de Rich Barton and Lloyd Frink, foști directori executivi la Microsoft. Compania are sediul în Seattle, Washington și deține alte 24 de birouri pe teritoriul SUA. Totodată, prin intermediul Zillow Offers, sunt prezenți pe 24 de piețe imobiliare din SUA printre care: Los Angeles, Miami, San Diego, Las Vegas etc.

În 2019, platforma Zillow a avut 8,1 miliarde de accesări, dintre care 173 milioane fiind utilizatori unici, astfel obținând o cifră de afaceri de 2,7 miliarde de dolari.

Compania a raportat rezultatele financiare pe trimestrul II din 2020, peste așteptările analiștilor. Veniturile au fost de 768,4 milioane de dolari, în creștere cu 28% față de veniturile din perioada similară a anului 2019. Pierderea netă pe acțiune a fost de 0,41$ față de estimările de 0,61 $, în creștere față de pierderea netă de 0,35$ pe T2 din 2019.

 

Analiza tehnică a evoluției acțiunilor Zillow Group.

Dorești să investești și tu în acțiunile ZG și să profiți de evoluțiile viitoare ale acesteia?

Nimic mai simplu! Accesează: Pasi deschidere cont

 

Andrei Vultur,

Administrator de risc


UnitedHealth Group Incorporated

UnitedHealth Group Incorporated este o companie americană ce furnizează servicii de asistență medicală, cu sediul în Minnetonka, Minnesota. În oferta de servicii a companiei se regăsesc produse de îngrijire a sănătății și servicii de asigurare. UnitedHealth este cea mai mare companie din industria medicală din lume după venituri, acestea fiind în 2019 de 242,2 miliarde de dolari. Societatea funcționează prin următoarele segmente: UnitedHealthcare, OptumHealth, OptumInsight și OptumRx. Iar veniturile UnitedHealthcare reprezintă 80% din veniturile totale ale Grupului.

În 1974, Richard Taylor Burke a fondat în Minnetonka, Minnesota compania Charter Med Incorporated, urmând ca în 1977 să fie creată United HealthCare Corporation pentru a reorganiza organizația, United HealthCare devenind compania mamă a Charter Med.

În 2010, UnitedHealth Group a cheltuit peste 1,8 milioane de dolari pentru activități de lobby pentru a obține o legislație mai favorabilă și a angajat șapte firme de lobby diferite pentru a lucra în numele său. În plus, comitetul său de politică corporatistă sau PAC, numit United for Health, a cheltuit un milion suplimentar pentru activități de lobby în 2010.

Compania a raportat rezultatele financiare pe T2 din 2020, peste așteptările analiștilor. Profitul net pe acțiune a fost la nivelul de 7,12$ față de estimările de 5,16$, în creștere cu circa 98% în raport de profitul net pe acțiune pe T2 din 2019. Compania distribuie un dividend pe acțiune în valoare de 1,25$ aferent T2 din 2020, în creștere fata de 1,08$ aferent T1 din 2020, ceea ce înseamnă un randament al dividendelor de aproximativ 1,60%.

 

Analiza tehnică a evoluției acțiunilor UnitedHealth.

Dorești să investești și tu în acțiunile UNH și să profiți de evoluțiile viitoare ale acesteia? Nimic mai simplu! Accesează: https://www.goldring.ro/signup

 

Szabolcs Ciocuță,

Broker Goldring


Parabolic SAR

Definiție

SAR parabolic (SAR) este un instrument de analiză tehnică bazat pe timp și preț, utilizat în principal pentru a identifica punctele de opriri potențiale (ale creșterii sau ale descreșterii) și inversări (întoarceri ale trendului). De fapt, SAR parabolic înseamnă „Stop și Reverse”. Calculele indicatorului creează o parabolă care este situată sub preț în cursul unui trend ascendent (bullish) și deasupra prețului în timpul unui trend descendent (bearish).

Istorie

Welles Wilder a creat indicatorul și l-a prezentat în cartea sa New Concepts in Technical Trading Systems. Cartea a fost publicată în 1978 și a inclus, de asemenea, și alți indicatorii care acum sunt foarte cunoscuți cum ar fi: Relative Strength Index (RSI), Average True Range și The Directional Movement Index. La fel ca indicatorii menționați, indicatorul SAR parabolic este încă utilizat pe scară largă și are o importanță deosebită în cadrul analizelor tehnice.

Ce anume urmărim?

Indicatorul parabolic SAR (SAR) are o premisă foarte simplă. Atunci când prețul este în creștere și se încadrează sub parabola (care va fi sub trend), acest lucru semnalează o eventuală inversare a prețului. Atunci când prețul trece peste parabolă (peste trend) într-un trend ascendent, aceasta poate semnala, de asemenea, o inversare a prețurilor. Practic, mulți traderi folosesc aceste descoperiri din indicator ca punct de referință pentru a închide o tranzacție sau chiar ca moment pentru a intra pe piață la începutul unui nou trend.

Parabolic SAR

Rezumat

SAR parabolic este un indicator bun, compact, care poate oferi informații utile. În mod obișnuit nu este recomandat să-l folosești de sine stătător pentru a genera semnale de trading, deoarece este bazat pe timp și preț, nu este abilitat să măsoare puterea reală a unui trend, doar direcția și durata acestuia. Este o idee bună să-l utilizați împreună cu un indicator specializat în măsurarea trendului.

 

Szabolcs Ciocuță,

Broker Goldring


AMAZON, GIGANTUL DIN TEHNOLOGIE

Comerțul electronic a căpătat o tot mai mare atenție în ultimii ani, iar prezența acestuia în viața oamenilor s-a accentuat odată cu izbucnirea pandemiei de coronavirus. Majoritatea activităților s-au mutat în online, iar comerțul a fost unul dintre cele mai mari sectoare beneficiare ale acestei perioade. Tehnologia a devenit și mai importantă, iar Amazon este una dintre companiile care oferă majoritatea serviciilor exclusiv online.

Amazon este o companie multinațională, structurată pe mai multe segmente, dintre care cele mai importante sunt e-commerce, cloud-computing, streaming dar și inteligență artificială.

Compania Amazon a fost fondată în 1994 de către Jeff Bezos, iar la început activitatea acesteia se baza pe organizarea unei piețe online, în care oamenii pot vinde și cumpăra diverse bunuri. Acțiunile Amazon (AMZN) au fost listate pe bursa Nasdaq în 1997, la prețul de 18$.

Activitatea companiei se desfășoară pe mai multe segmente, care includ, pe lângă serviciul de piață online, atât servicii de streaming media cât și servicii de publishing, studio de film și televiziune, dar și cloud-computing, prin Amazon Web Services iar paleta de servicii oferită de Amazon, nu se rezumă doar la acestea.

Compania a raportat rezultatele financiare pe T2 din 2020 cu mult peste așteptările analiștilor. Veniturile au fost de 88,9 miliarde $, în creștere cu 40% față de veniturile pe T2 din 2019. Profitul net pe acțiune a fost de 10,30$ față de estimările de 1,74$, în creștere cu 97% față de profitul net pe T2 din 2019. Amazon nu distribuie dividende.

Știați că…

… la începuturile activității Amazon, aceștia sunau din clopoțel la fiecare tranzacție efectuată pe piața online Amazon?

…compania are circa 798.000 angajați în întreaga lume?

 

Analiza tehnică a evoluției acțiunilor Amazon.

Dorești să investești și tu în acțiunile AMZN și să profiți de evoluțiile viitoare ale acesteia? Nimic mai simplu! Accesează: https://www.goldring.ro/signup

 

Antonio Oroian,

Broker Goldring