Actiunile societatii continua scaderea dupa accidentul de duminica. Mai multe companii aeriene au decis suspendarea avioanelor Boeing 737 Max 8 dupa ce 2 astfel de aeronave s-au prabusit in ultimii 5 luni. Celalalt accidend a avut loc in Octombrie 2018, cand avion al companiei Lion Air s-a prabusit in marea Java la scurt timp de la decolare. Problemele tehnice par asemanatoare, ceea ce a pus sub semnul intrebarii siguranta avioanelor 737 Max 8. Actiunile companiei s-au depreciat cu peste -11%, in timp ce volumul tranzactionat a fost de 10 ori mai mare decat cel normal. Boeing a avut cel mai bun an in 2018, veniturile companiei depasind $100 Mld in crestere cu 8% fata de anul trecut, un profit de 10.5 Mld, in crestere cu 24% fata de 2017, ceea ce s-a simtit si in evolutial actiunilor, apreciindu-se anul acesta (2019) cu 31% (inainte de accident). Actiunile ar putea sa isi continue declinul, dupa ce Administratia Aviatiei Civile (care detine una dintre cele mai mari flote de avioane de acest tip) a anuntat suspendarea utilizarii acestora, iar Boeing a amanat lansarea avionului 777X, care urma sa fie cel mai mare model din istoria companiei cu o lungime de 77m si o latime de 72m(conform CNN). Pentru 2019 compania a estimat livrarea a aprox. 895-908 de avioane comerciale, in crestere cu 12% fata de anul trecut, si estimeaza o cifra de afaceri de 110-112Mld . Momentan compania se confrunta cu o cerere de aproximativ 4700 de avioane, echivalent pt inca 7 ani de productie. (date de pe FlightGlobal.com)