Roku Inc, streaming și advertising

Roku este o linie de playere media digitale fabricate de compania americană Roku Inc. Dispozitivele oferă acces la conținut media de pe diverse servicii online.

Compania a fost fondată de Anthony Wood în 2002, care a fondat anterior ReplayTV, o companie DVR care a concurat cu Tivo. După ce ReplayTV a ieșit din piață, Wood a lucrat o perioadă și pentru Netflix.

Compania funcționează prin următoarele segmente de afaceri: Player și Platformă. Segmentul Player constă în vânzări nete de playere media și accesorii prin intermediul retailerilor și distribuitorilor, precum și direct către clienți pe site-ul companiei. Platforma Roku permite utilizatorilor să își personalizeze selecția de conținut cu oferte de înlocuire a televiziunii prin cablu și alte servicii de streaming care se potrivesc bugetului și nevoilor fiecărui client. Printre categoriile sale de produse se numără streaming playere, televizoare Roku și advertising. Roku obține venituri prin vânzarea de servicii de advertising pe platforma de streaming, precum și prin subscrierile la serviciile premium. Popularitatea platformei este în plină expansiune cu 39,8 milioane de utilizatori activi, cu 37% mai mulți față de anul trecut.

Veniturile totale ale lui Roku au crescut cu peste 50%, de la 743 milioane USD în anul 2018 la 1,129 miliarde USD 2019, însă s-a majorat și pierderea netă de la 8,86 milioane USD în 2018 la 59,94 milioane USD la finalul anului 2019.

Găsești analiza tehnică a evoluției acțiunilor Roku în secțiunea: https://www.goldring.ro/analize, căutând simbolul ROKU.

Dorești să investești și tu în acțiunile ROKU și să profiți de evoluțiile viitoare ale acesteia?

Nimic mai simplu! Accesează: https://www.goldring.ro/signup

 

Ciocuță Szabolcs,

Broker Goldring