Finalizarea unuia dintre cele mai importante proiecte pentru piața pe care o deservește
Transilvania Broker de Asigurare, a patra cea mai mare companie de brokeraj în asigurări de pe piața locală, a debutat pe piața reglementată a Bursei de Valori București, în noiembrie, 2017. Pe atunci, compania devenea primul broker de asigurări listat la Bursa de Valori București, sub simbolul bursier TBK.
Recent, au fost publicate rezultatele semestriale ale Transilvania Broker de Asigurare, care au arătat:
- Un volum al primelor intermediate de peste 240 de milioane de lei;
- Venituri din exploatare (afaceri) de 44,3 mil. lei, în creștere cu 17,95% comparativ cu veniturile realizate în perioada similară a anului trecut;
- Un profit net de 3,36 mil. lei, mai mare cu 18,23% față de cel din primul semestru al anului 2020;
- +1.000.000 clienți.
În același timp, conducerea Societății anunță finalizarea unuia dintre cele mai importante proiecte pentru piața pe care o deservește: PLATFORMA DE EMITERE ONLINE A POLIȚELOR RCA. La 3 iunie 2021, a fost lansată platforma online de intermediere în asigurări „cea mai modernă, intuitivă și avansată platformă online de emitere a polițelor de pe piața din România”, conform declarațiilor conducerii.
Această platformă a fost gândită, de asemenea, în interesul colaboratorilor din rețeaua Transilvania Broker, oferindu-le posibilitatea de a atrage clienți în mediul online și de a câștiga „Comisionul Digital” prin propriul link de refferal. Aceștia se pot promova și în mediul offline transformând, pe site-ul companiei, link-ul într-un cod QR, care este inclus automat pe o serie de materiale publicitare ce pot fi comandate din același loc. Transilvania Broker plănuiește să atingă o cotă de 10% din piața de asigurări online la un an de la lansarea platformei, având în dezvoltare noi produse de asigurare pe platformă.
Alte proiecte notabile ale companiei din ultimii ani includ:
- Serviciul dedicat clienților maghiari, un segment important în zona Transilvaniei;
- Dezvoltarea în site-ul companiei a funcționalităților de promovare și generare de leaduri pentru rețeaua de asistenți;
- Facilitarea vânzării la distanță în contextul pandemic prin plata online cu cardul.
Pe termen mediu și lung, Transilvania Broker își propune să crească procentul de asigurări facultative la 50% din portofoliu prin facilitarea vânzării polițelor obligatorii prin platforma sus-menționată și dezvoltarea departamentelor dedicate polițelor complexe de viață, de sănătate, precum și cele dedicate persoanelor juridice. În acest scop, compania a creat deja doi poli de dezvoltare la București și Cluj-Napoca, care coordonează extinderea în regiunea de Sud și în Transilvania și asigură suportul rețelei de asistenți în brokeraj pentru vânzarea acestor tipuri de asigurări.
Amintim că TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE este o societate de intermediere în asigurări. Aceasta și-a început activitatea în luna noiembrie a anului 2006. Sediul societății este în municipiul Bistrița, iar activitatea se desfășoară în toate județele țării prin intermediul unei rețele de colaboratori. La sfârșitul lunii octombrie 2017, Transilvania Broker de Asigurare S.A. a scos la vânzare 625.000 de acțiuni ale companiei, adică 25% din capitalul social, iar admiterea la tranzacționare a avut loc pe data de 2 noiembrie 2017. Compania a deschis prima zi de tranzacționare la prețul de 14,6 lei pe acțiune, mai exact, la o capitalizare de 36,5 mil. lei. Oferta a fost închisă după o zi și jumătate când a atins un grad de subscriere de peste 270%.
Într-un context economic dificil, Transilvania Broker de Asigurare S.A. a reușit și reușește în continuare să își mențină evoluția pozitivă de la an la an. În prezent, capitalizarea de piață a companiei se ridică la 84 mil. lei. Pe parcursul celor 4 ani de când compania s-a listat la bursă, randamentul adus de acțiune (evoluție preț, luând în considerare și dividendele) s-a ridicat la aproximativ 177%.