Descriere companie
2Performant este o companie românească de tehnologie care dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com. Aceasta este o platformă integrată de marketing afiliat, care este considerat cel mai eficient instrument de promovare și vânzare disponibil astăzi. Prin această platformă, businessurile, mai ales magazinele on-line, pot colabora cu parteneri afiliați, zeci sau sute de specialiști în digital, care generează vânzări pentru aceste branduri și primesc comisioane, într-un model bazat pe transparență și performanță.
2Performant este liderul pieței de marketing afiliat din România și prima companie de tech listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P) cu focus 100% pe dezvoltarea produsului propriu.
Istoricul companiei
Compania are o activitate de 13 ani și a investit până acum peste 1 milion de euro în propria tehnologie. Din 2011, activează pe piața din Bulgaria, iar în prezent colaborează cu parteneri importanți din eCommerce-ul global. 2Performant a intermediat, până acum, vânzări în valoare de peste 276 de milioane de euro, prin mai mult de 474 de milioane de click-uri, pentru 785 de jucători din eCommerce din România și din regiune.
Ce au realizat 2Performant în 2021?
- Organizarea companiei în 2 Unități de Business
Din aprilie 2021, compania s-a împărțit în două divizii de business: România și Bulgaria – Business Unit și Growth Unit. Această schimbare se datorează dorinței companiei de a deveni un jucător internațional în piața de marketing afiliat, în timp ce își păstrează poziția de lider pe piața din România. În acest sens, Raluca Negrea a fost numită Country Manager pentru România și Bulgaria la 2Performant și este responsabilă de consolidarea poziției companiei pe aceste piețe, în timp ce Constantin Stanciu este Growth Manager, această divizie având rolul de a identifica, de a testa și de a dezvolta oportunități de creștere pe piețe noi și pe cele deja existente.
- Realizarea unui parteneriat cu Admitad și lansarea AliExpress în 2Performant.com
În această perioadă, extinderea și creșterea 2Performant se realizează prin tehnologie, mai exact prin integrări tehnice cu parteneri internaționali, prin care compania aduce în platforma sa branduri mari din e-commerce-ul internațional.
Astfel, anul acesta, 2Performant:
- a încheiat un parteneriat cu Admitad, o rețea de afiliere prezentă pe piețele europene, asiatice și sud-americane care a generat vânzări de peste 5 miliarde de dolari în 2020. Prin realizarea acestui parteneriat, 2Performant Network a obținut acces la toate cele 2.000 de programe de afiliere globale ale Admitad.
- a lansat programul AliExpress, parte a Alibaba Group (NYSE: BABA), un gigant global cu peste 1 miliard de consumatori și vânzări de peste 1,2 trilioane de dolari în ultimul an fiscal. Au urmat alte 12 programe de afiliere lansate pe piețele din România și Bulgaria, printre care Nike și Zaful.
- Upgrade de platformă
Principalul proiect al echipei de Research & Development 2Performant din acest an a fost dezvoltarea unei noi soluții de atribuire a conversiilor în cadrul platformei 2Performant.com – atribuirea conversiilor reprezentând una dintre funcționalitățile esențiale ale platformei.
Ca parte a acestui proiect major de dezvoltare, echipa internă de programatori a dezvoltat un upgrade de platformă.
Care este rolul upgrade-ului?
- Securizează și posibil crește capacitatea de a atribui conversiile realizate prin 2Performant și, implicit, veniturile utilizatorilor și ale 2Performant.
- Reflectă viziunea companiei despre responsabilitatea de a proteja intimitatea utilizatorilor într-un univers web deschis și ușor accesibil tuturor.
Rezultatele testărilor au confirmat Big Bear ca soluție validă. Compania continuă să dezvolte upgrade-ul și extinde testele alături de alți advertiseri.
- Majorare de capital social la Bursa de Valori București
În luna august a anului 2021, compania a finalizat o operațiune de majorare de capital social cu aport în numerar, prin intermediul Goldring, prin care a obținut suma de 5,3 milioane de lei. Destinația fondurilor constă în inițiative de extindere pe noi piețe, consolidarea pe piața din România și soluția de atribuire a conversiilor în 2Performant.com. În cadrul majorării au fost subscrise 185.500 de acțiuni noi, reprezentând 100% din totalul de acțiuni noi oferite pentru subscriere.
2Performant s-a listat la BVB, pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare, printr-o listare tehnică intermediată de Goldring, care a avut loc în data de 9 decembrie 2020.
- Departamentul de Business Support
2Performant a creat un departament de Business Support, care oferă suport tuturor utilizatorilor platformei.
- Extinderea echipei
De asemenea, compania și-a extins echipa pentru a susține activitatea celor două unități de business și pentru a extinde capacitatea operațională și de marketing pentru creștere. Astfel, echipa numără astăzi peste 35 de profesioniști.
Care sunt planurile de viitor ale companiei?
Pentru anul 2021, 2Performant și-a propus o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 25%.
2Performant își propune să își mențină poziția de lider pe piața locală de marketing afiliat și chiar să își continue creșterea pe această piață. Totodată, compania a demarat deja expansiunea în alte piețe și va continua prin noi parteneriate și lansări de programe de afiliere, precum și prin recrutarea de utilizatori din alte piețe.Poți investi și tu acum în acțiunile companiei 2Performant SA prin intermediul Goldring. Tot ce trebuie să faci este să-ți deschizi cont. Durează 5 minute și se poate face 100% online prin intermediul telefonului mobil.